FAQ - Częste pytania

1. W jakich godzinach czynna jest Apteka Internetowa?

Apteka Internetowa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00. Zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni wole od pracy oraz po godzinach pracy apteki będą realizowane w następujące po nich dni robocze.


2. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak. Odbiór osobisty możliwy jest w aptece wyłącznie po przedpłacie oraz po otrzymaniu e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowa do odbioru. W przypadku odbioru osobistego w aptece Klient nie ponosi kosztów dostawy.


3. Jak długo czeka się na realizację™ zamówienia?
Maksymalny czas na wysyłkę od momentu złożenia zamówienia wynosi 5 dni roboczych.


4. Jaki dowód zakupu mogę otrzymać?

Do każdego zakupu dołączony jest paragon zawierający ceny poszczególnych produktów oraz koszt wysyłki. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT. Opcję tę należy wybrać wypełniając formularz zamówienia i podać niezbędne dane.


5. Czy w aptece internetowej mogę kupić leki na receptę?

Nie. Zgodnie z polskim prawem w aptece internetowej można kupić wyłącznie suplementy diety, oraz produkty lecznicze i wyroby medyczne dostępne bez recepty.


6. Czy można anulować‡ zamówienie?
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić‡ ten fakt wiadomością… e-mail, bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć‡ jedynie pracownik apteki internetowej.


7. Co zrobić‡ gdy zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem?
Należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta drogą mailową.


8. Jak dł‚ugo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Reklamacje są… rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia stosownej reklamacji drogą… e-mailową, jednak najczęściej staramy się™ to robić‡ na bieżąco.




 


© 2016 aptekarosa.pl Wszystkie prawa zastrzeżone